کلاس و درس و کتاب و امتحان بهونس!
میخوای یادمون بیاری
چیزایی که یادمون میره رو!
ازدست وزبان که برآید
کزعهده شکرش به درآید؟
+چقد بزرگی و چقد کوچیکیم:))
قربون این همه مهربونیت^-^
دخی برفی;)...
ما را در سایت دخی برفی;) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95